2013 m. birželio 14 d., penktadienis

Atrodo..

Pastarasias porą savaičių man atrodo,kad nuo manęs visi nusisuko.. arba čia aš kalta,kad nelendu į akis visiems kaip anksčiau. Rašydavau, siūlydavau susitikti ir panašiai ir visada tik aš,o dabar nerašau,nelendu į akis ir nieko nebėra. Geriausius draugus mačiau prieš gerą savaitę,o kada normaliai apie viską šnekėjom net neprisimenu. Taip aš truputį užsidariau,bet vien todėl,kad nenoriu apkrauti žmonių savo problemomis,bet jie to nemato ir nelabai pastebi (čj) jog man kažkas yra.. Vėlgi todėl,kad mes nebendraujam. Manyti jog čia tyla prieš audrą,nes artėja mano gimtadienis ir jie kažką chimičina ar pan mąstyti yra naivu,nes paliubomu taip nėra. Tai arba aš netenku draugų dėl savo kaltės arba jiems manęs nereikia,kai nėra jokios naudos. Nes dažniausiai "draugai" parašo kai reikia kažkur prisiglaust,kai neturi ką veikt,nori kažko paprašyti ar pasiskolinti.. Pasiilgstu BFF'ų aišku,bet kai parašai žmogui ir sulauki tokių atsakymų,kai atrodo jog sutrukdei kažką ir jis net nenori su tavim bendrauti atmušami betkokie interesai ir norai bendrauti pačiai ;/ GYVENU BEVILTIŠKAI DIDELĖJ ŠIKNOJ IR NEŽINIOJ !!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą