2013 m. birželio 12 d., trečiadienis

Never pakankamai gera..

Nežinau kodėl,bet spėju,kad ne aš viena tokia esu.. Tik galbūt vienintelė,kuri niekaip neįtinka mamai. Jau aš niekada nebūsiu pakankamai gera,pakankamai liekna,pakankamai graži,pakankamai mandagi,pakankamai paslaugi. Žiauriai retai kąnors padarau gerai,dažniausiai būna taip nu px,bet dažnai mama pasidaro viską pati,kad nereiktų skustis manimi. Aš darau gėda jai dėl to kaip atrodau,kokia esu,rengiuosi ir t.t. Ji visada viska puikiai žino ir su ja ginčytis neįmanoma,bet mamos tokios. Žiauriausia yra tai,jog ji visada mane lygina su kitais:kursiokais/sesėm/klasiokais/betkuo aplink ir aš niekada nebūsiu geresnė už juos. Skaudi story of my life. Mane gal labai sunku išnešiot buvo,tai mama nekenčia manęs ;D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą