2015 m. kovo 18 d., trečiadienis

y u have no boyfriend, Dovile

Pastaruoju metu vis sulaukdavau klausimų ir komentarų iš šitos operos. ,,Kodėl tokia mergina neturi vaikino tiek laiko?"; ,, Būtum gera žmona''; ,,Tu tobula mergina"; ,,Jei padirbėtum su išvaizda turėtum gerbėjų eiles"; ,,Tu per daug protinga "; ,,Su tavim sunku bendraut '' ir tikriausiai vienas geresnių perliukų ,, Ką man draugai pasakytų, jei draugaučiau su tokia kaip tu".
Taaaiiip, skirtingos nuomonės. Vieni sako,kad aš tobula, nors vistiek esmė yra ta pati kaip sakant jog aš per daug protinga ir per daug stora tik švelniau pasakyta. Nes daug kas pabrėžia tą ,,būtum", kas reiškia,jog betkam kitam tik ne man :D Kad ir tokių posakių sulaukiu netrūksta dėmesio iš vaikinų, gerbėjų yra. Gal aš išranki, gal savim nepasitikiu arba kaip tik per daug pasitikiu savimi.. Who knows kodėl juos atstumiu iš tikrųjų .O šiaip gerai pagalvojus galiu sudėlioti šiokį tokį Top'ą kodėl aš vieniša.
  • Vaikinai arba kvaili arba tiesiog tušti ir bendros kalbos tiesiog nėra arba tam tikras potraukis laikinas, nes pabendravus daugiau su žmogumi jaučiu nuobodulį. O ir protas vaikino mano yra didžiausias turn on ir atvirkščiai priešingoje situacijoje.
  • Esu nelabai sveikai atvira, neturiu filtro. VISIŠKAI jokio filtro. Kalbu viską kas ateina į galvą, visą tiesą galiu rėžti į akis ir esu atversta knyga. Tokie dalykai gąsdina vaikinus dažnai. 
  • Esu iškrypusi. Ne kiekvienas vyras gali tai suprasti ir pakelti. Čia nesiplėskime :D
  • Esu labai savarankiška ir užsispyrusi, nemoku priimti pagalbos ir jos prašyti. Mane reikia prisijaukinti kaip laukinę. 
  • Bijau, kad nemoku mylėti. Visada poroje būna tas vienas,kuris myli labiau. Nenoriu būti ta kita. Nenoriu skaudinti žmonių.
  • Mano pasiutęs gyvenimas. Pati gerai trenkta ir kitokia nei visa žmonija, šeima irgi kreizovi padarai, renginiai,veikla,pomėgiai. Mane suprasti reikia mokėti :D
  • Tikriausiai didžiausia priežastis yra ta,kad aš nežinau ar tikrai noriu tokių santykių, kokius gali pasiūlyti tie ,,gerbėjai''. Nenoriu būti trofėjinė mergina ir nenoriu būti gėda. Nenoriu būti prispausta pavydaus vaikino ir nenoriu polyamorous santykių. 
  • DĖMESIO TMI ! Tikriausiai man reiktų normalaus vyro vienam kartui mano gyvenime,kad smegeninė suprastų ko tiksliai noriu ir ko man reikia :D
But in the end it does'nt even matter ;D Aš daugiau mažiau laiminga esu ten kur esu. Ir sveikų, sėkmingų santykių ir apskritai gyvenimo taisyklė yra - kai būsi laimingas vienas galėsi ir kitą padaryti laimingu. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą